Das
Basis Game System für WFRP4 bleibt
gratis, musste jedoch wegen Copyrightgründen im Umfang reduziert werden:
https://foundryvtt.com/packages/wfrp4e/Folgende Dinge sind u.a. auch weiterhin
gratis möglich:
-Opposed Test and Damage calculation that takes into account Size, weapons, armor (qualities and flaws), and talents
-Complete test result evaluation (everything from miscasting, ingredients, wrath of the gods, blackpowder misfires, overcasts)
-Character generation capabilities
-Random NPC generation tools that utilize career and race to generate NPC stat blocks
-Inventory management with complete support for drag and dropping items into containers, calculating total encumbrance.
-No need to calculate advancement costs, just click on a button to advance a characteristic/skill/talent and it automatically deducts exp
-A plethora of optional rules, such as Fast SL and Tests Above 100%
-Ability to edit and recalculate test results - because we all know how many modifiers we forget in 4e!
-Easy monetary commands, post payment/reward requests and availability rolls, which can be clicked to automatically roll or deduct money
-3 different sheets to provide customized control based on actor type, character, NPC, or creature.
Die
kostenpflichtigen Module:
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Core Rulebook-
Starter Set-
Rough Nights & Hard Daysweisen unter anderem alle Beschreibungen, komplette Regeln zum Nachlesen in FoundryVTT, weitere Automatisierungs- und Komfortfunktionen, zahlreiche Grafiken, Tokens, die ganzen Abenteuer, eine funktionierende Uhr (für die zeitsensitiven Abenteuer in Rough Nights & Hard Days) und und und....
Alles ganz offiziell. "Moo Man", der Entwickler des ursprünglichen Game Systems, ist Kooperationspartner von Cubicle 7 geworden und wird auch künftig die WFRP4 Produkte in FoundryVTT umsetzen, welche dann von Cubicle 7 vertrieben werden.
Als nächstes in der Pipeline:
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Enemy In Shadows (inkl. Companion)-
Ubersreik Adventures-
Death On The Reik (inkl. Companion)